De dag van Elst!

21 juli 2015 - Elst, Nederland

Hi lieverds,

Allereerst ons welgemeende excuses voor het achterwege blijven van ons reisblog gisteren. Helaas hadden wij op veld K WiFi problemen en konden wij dus niets posten.

Vandaag was dan eindelijk de aftrap van ons wandelavontuur! Om 4.45 uur ging het alarm af van onze wekker. Zoals van ons gewend, stonden wij direct op en waren meteen wakker (het ratelen begon direct)! Om 5.35 uur namen wij de bus naar de Wedren, waar wij ruim een half uur later van start gingen.

Wat een mensen en wat een aanmoedigingen al op dat vroege tijdstip. Het is echt een feestje! Je weet niet wat je meemaakt. Deze aanmoedigingen en de muziek gingen bijna de hele route door. Dit geeft je echt een enorme boost. Kleine kinderen die een high-five willen of met snoep/koekjes staan. Heel aandoenlijk! Er stond zelfs een vrouw met zonnebrand!

Ook het gezang van de militairen geven een extra gevoel van saamhorigheid! Uiteraard hebben wij afentoe meegezongen met zowel de militairen als met de andere muziek (zal niet voor iedereen fijn geweest zijn)!

Het weer was ons goed gegund. Alleen met de start enkele druppeltjes gehad, hierna alleen maar zon met een wolkje en een lichte bries. Top dus! Het lopen ging bij ons beide goed. Hier en daar een blaar en behoorlijk wat uitslag. Dit komt van het asfalt, morgen dus beide met een lange broek lopen en flink smeren!

Morgen gaan we naar Wiechen en op tijd op, dus nu snel het bedje in!

Onwijs bedankt voor al jullie apps, reacties, berichtjes, belletjes! Het geeft ons vleugels!

Dagtotaal: 39.90 km

Nog te gaan: 120,10 km

Welterusten en tot de volgende blog!

Liefs, Suus en El

1. Fenna:
    21 juli 2015
    De kop is eraf! Super leuk om jullie hier te volgen. Hopelijk morgen weinig last van de eerste blaren.. Zet em op! xx
  2. Markie:
    21 juli 2015
    Super goed gedaan meiden! Ik ben trots op jullie!
    Veel succes en zet em op!
  3. Cor en Carla:
    21 juli 2015
    Lekker slapen en morgen gezond weer op. Dag kanjers we zijn trots op jullie. xxxx c & c
  4. Alexandra:
    21 juli 2015
    Klinkt goed meiden, ga zo door !
  5. Debra:
    Super goed meiden! Zet hem op!! Suc6 xxxx
  6. Willem:
    21 juli 2015
    Nog maar 3 dagjes... Het weer blijft volgens mij nog heel goed, dus dat moet geen problemen opleveren. Nog heel veel fijne kilometers toegewenst. Het trainen moet niet voor niets zijn geweest. Ik denk aan jullie.
    Ciao e tanti bacci
  7. Pep en Us:
    Super hoor. We leven mee. Groetjes
  8. Jenn:
    21 juli 2015
    Goed gedaan chicka s!! Helga is nog steeds zeer tevreden over t weer vrijdag staan wij daar voor de high five, snoepjes uitdelen, zonnebrand en..... Massages (wel ff die voeten wassen ) kus
  9. Ca:
    21 juli 2015
    Helden! De kop is eraf, wij zitten nu op uitzending gemist alle afleveringen die er zijn gemaakt over de vierdaagse terug te kijken, om misschien wel een glimp van jullie op te vangen :)
    Jullie moeten inmiddels bijna alweer op, haha, maar toch slaap lekker en heel veel succes morgen. X
  10. Bootje:
    Whoeee toppers! Op naar de volgende! Makkieeee!! Xxxx
  11. Manon:
    Meiden, ik ben nu al trots op jullie!! Dikke X
  12. Femke:
    22 juli 2015
    Toppers!! Goed zeg! Jullie zijn al lang weer onderweg, dus zet hem op!!
  13. Hans en Ank:
    22 juli 2015
    Goed gedaan meiden ! Wij zijn trots op jullie ! Succes met de tweede dag. En El welke sokken trek je vandaag aan van Hansie Hansie ? ;-)
  14. Marloes:
    22 juli 2015
    Trots op jullie kanjers! Leuke foto's ook!
  15. Toke:
    als jullie dit lezen, zit dag 2 erop. nog 2 te gaan. succes
  16. Tamara:
    22 juli 2015
    Ladies! Super goed bezig!!
    Vandaag dag twee gehad, helemaal super.
    Zet m op! Nog twee dagen te gaan
    Xx