Op verkenning in Nijmegen!

19 juli 2015 - Nijmegen, Nederland

Lieve allemaal,

Na een regenachtige nacht zijn we 's ochtends gestart met een heerlijk verzorgd ontbijt. Het was wat zoeken in de caravan tijdens het bereiden van het ontbijt, maar het resultaat mocht er uiteindelijk zijn (zie foto).

In de middag zijn we op de bus gestapt richting Nijmegen om daar alvast de sfeer te proeven. Wat een mensen, organisatie en feest!!

Op het Wedren (start- en finishlocatie) hebben we ons startbewijs opgehaald waardoor er nu geen ontkomen meer aan is en we officieel meedoen met de Vierdaagse! Dinsdag en donderdag starten we tussen 06:00 en 06:45 uur, woensdag en vrijdag zal dit tussen 05:00 en 05:45 uur zijn. We hebben geluk met deze tijdsindeling, omdat we vrijdag dan eerder binnen komen en sneller aan het bier kunnen

Het is mogelijk ons op de route te volgen via de '4Follower' app:

Tijdens de 99ste Vierdaagse kunnen bezoekers gebruikmaken van de officiële Vierdaagse-app. De app is te downloaden in de Appstore, Google Playstore en Windows Phonestore. Belangstellenden kunnen de app 4Follower downloaden waarmee zij wandelaars kunnen volgen en locatiegebonden berichten kunnen versturen naar wandelaars. Daarnaast geeft de app informatie over parkeren en openbaar vervoer en andere informatie die handig is bij een bezoek aan de regio Nijmegen tijdens de Vierdaagse. Zoek in de appstore naar '4Follower'.

Registratienummer Ellis: 571 760       Registratienummer Suus: 571 757

Hierna hebben we de binnenstad van Nijmegen verkend onder begeleiding van onze privégidsen Harrie en Miriam. In de stad waren talloze bands, eettentjes, fanfares en optredens. Nijmegen is echt omgeturnd tot één groot festivalterrein. De sfeer zat er al goed in en het bier vloeide rijkelijk (nu kunnen we hier nog van genieten, aangezien morgen de laatste dag is waarop we uit kunnen slapen). En wij maar denken dat in het Westland het bierdrinktempo hoog ligt. Wij hadden in ieder geval moeite om de Nijmegenaren bij te houden en dat zegt genoeg, haha!

Eenmaal terug op de camping - vol met onze wandelmatties - hebben we de fik in de bbq gestoken  en genoten van het avondzonnetje.

Morgen heerlijk samen relaxen op onze wellnesdag!

Liefs Suus & El

1. Denni:
    20 juli 2015
    Maak er een mooi avontuur van dames.
  2. Femke:
    20 juli 2015
    Dat ziet er goed uit dames! Ik ga gelijk de app downloaden!!! X
  3. Bootje:
    20 juli 2015
    Oehh die wellnessdag klinkt ook wel heeeerlijk! Goede voorbereiding is het halve werk! Genieten!
  4. Harrie Jansen:
    20 juli 2015
    Dat bier drinken doe ik normaal niet, maar wilde me toch een keer van de beste kant laten zien!!!
  5. Cor en Carla:
    20 juli 2015
    Hoi meiden!!! Was een gezellig dagje gister he.. vandaag rustig aan doen hoor, want morgen moeten jullie aan de bak. xxxx C & C