Op de camping!

18 juli 2015 - Groesbeek, Nederland

Hi lieverds,

Vandaag was de aftrap van ons wandelavontuur. Met gierende banden reden wij vanochtend weg uit Delft, op weg naar de camping in Groesbeek. Onderweg nog even een afslag genomen naar onze health & beauty coach Anne voor de laatste adviezen en hulpmiddelen. Nog een enkele keer gestopt voor een kop koffie en een plaspauze. Na een korte file kwamen wij uiteindelijk aan op de camping 'De Oude Molen' (onder de handbalvriendinnen van Suus ook wel bekend als de 'Old Milf').

Hier kregen wij een warm welkom van het opvangteam Harrie & Miriam. Deze schatten hebben er voor gezorgd dat de caravan gebruiksklaar staat op de beste plek van veld K (wandelaarsveld)!

Na alles uitgepakt te hebben (want ja het leek wel of wij een maand op reis gingen), zijn wij 'Oet morn' gaan zeggen bij Herre en zijn vrouw, een ex-collega van El. Ook de Lidl in Groesbeek nog even aangetikt. Na volledig te zijn geïnstalleerd en klaar voor het eerste pilsje, sloot niet veel later Mark aan. Hij vergezelt ons dit eerste weekend!

s-Middags heerlijk in het zonnetje voor de caravan gezeten met een borrel. Om vervolgens het centrum van Groesbeek te verkennen. Hier hebben we genoten van een lekker diner.

Al flink wat 'wandelmatties' gemaakt en bizar dat je hier ook nog bekenden tegen komt! :) Wij worden nog enthousiaster van alle verhalen! Morgen Nijmegen verkennen!

Liefs,

Suus & El

1. Linda en ronald:
    18 juli 2015
    Leuk!! Gaaf! Geniet ervan! Succes! Knuffel van ons xx
  2. Bootje:
    18 juli 2015
    Ahh klinkt heeeeeerlijk meiden!! Op naar de volgende geweldige dagen! Xxxxx
  3. Debra:
    19 juli 2015
    Super leuk!! Gaaf meiden!
    Suc6 jullie kunnen het!!!!

Xxx de buuf deb
  4. Anneke:
    19 juli 2015
    Nou aan de voorbereidingen zal het niet liggen! Veel suc6 meiden en een dikke kus!
  5. Pep en Us:
    19 juli 2015
    Super leuk. We leven mee.
  6. Ca:
    19 juli 2015
    Geweldig! Ziet er goed georganiseerd uit zeg, daar kan het allemaal niet aan liggen! Veel plezier schatten! #kanjers! X
  7. Hans en Ank:
    19 juli 2015
    Wat een leuke site hebben jullie ervan gemaakt ! Ik wist niet dat Mark ook mee ging lopen ?? ha,ha, je kan nu al geen dag zonder hem he El ! ;-)
  8. Johan en monique:
    19 juli 2015
    Ziet er goed uit meiden niet te bruin worden daar xxx
  9. Willem:
    Hoi meiden.

Ik hoop dat jullie je vooral concentreren op het lopen en niet op de lopers...
    Heel veel, blaren vrije, kilometers toegewenst.
    Jullie gaan het zeker volbrengen.

Xxx
  10. Piet en Yvonne:
    19 juli 2015
    Wij zijn trots op jullie meiden!!! Het gaat zeker lukken, de weersvoorspelling is ook gunstig. Dikke kus
  11. Shannon & Snor:
    19 juli 2015
    Dat ziet er goed uit ladies!! Heel veel plezier en succes!! Xxx
  12. Cor en Carla:
    19 juli 2015
    Fijn dat jullie het gezellig hebben, mooie caravan toch, en heeft mark al een onbijtje gemaakt. hi hi xxxxx C & C
  13. Femke:
    19 juli 2015
    Hahahaha bij The Old Milf ook echt!! Dan duiken jullie daar de kroeg zeker ook nog wel ff in! Er schijnt daar in de buurt een heel leuk parcours te zitten met een soort spoor naar Duitsland, misschien als jullie tijd over hebben... En de Kolibrie zit daar ook ergens! Lades heel veel succes en plezier!!
  14. Manon:
    Hey Ladies,

Bij "the old milf" bivakkeren kan nooit kwaad. Alleen maar goede verhalen ;-) Geniet er van en een hele goede 4-daagde gewenst, meiden! Ik blijf jullie volgen.

Dikke kus, ook van Hugo!
  15. Toke:
    19 juli 2015
    Leuk wijfies, geniet van deze eerste 4-daagse.
  16. Joke:
    19 juli 2015
    Leuk meiden ,heel veel succes en plezier
  17. Joke:
    19 juli 2015
    Hoi meiden super van jullie om de 4 daagse te lopen ,hel vel succes en veel plezier
  18. Alexandra:
    20 juli 2015
    Wauw, wat een mooie caravan